Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2008

Ηλιος

Τι μερα και αυτη σημερα.Πως δικαιολογειται ομως εκτος απο το οτι ρημαξαμε τη φυση .Πριν απο μια εβδομαδα εριχνε χιονι και αυτες τις μερες φοραμε καλοκαιρινα.Δεν με χωραει το σπιτι μου ,ευτυχως για μενα ζω σε προαστειο και κατι γινεται εχουμε αυλη και λουλουδια και καπως ερχεσαι σε επαφη με το χωμα και οχι μονο με την ασφαλτο και τα τσιμεντα.Παρ ολο που και δω χτιζονται πολυτατοικιες οι οποιες λογω ακριβειας εχουνε μεινει απουλητες.Καποτε οταν ηλθαμε και ημουν μικρη ημασταν σαν χωριο και δεν μου αρεσε.Τωρα το αποζητω.Γνωριζαμε τους γειτονους λεγαμε μια καλημερα.Τωρα αγνωστοι μεταξυ αγνωστων βγαινεις στο δρομο και δεν μιλας σε αντθρωπο.Γι αυτο τωρα μ΄αρεσει η επαρχια .Αυτοι ακομη και για ποσο δεν ξερω εχουνε διατηρησει την επαφη τους.Σε πολλλους βεβαια αρεσει αυτη η ανωνυμια εμενα με κουραζει αυτο το αμιλητο.Και ισως οι ανθρωπο μεσα σε αυτην την μουγγαμαρα της εποχης βρηκανε το βλογκ και τ΄αλλα μεσα ηλεκτρονικης επαφης να καλυψουν τις αναγκες τους.Τωρα θα μου πεις οτι φιλισοφω και οτι κατσε ρε μεγαλε και αλλο ταχουν πει αυτα.Ετσι παντως αισθανομαι αυτη τη στιγμη και τα βγαζω γιατι παντα τα πρωινα ειμαι μονη στο σπιτι απο τοτε που δεν δουλευω και το εχω μετανοιωσει πολυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share