Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2008

Η βαρεμαρα της δευτερας.

Σημερα σηκωθηκα ακεφη.Δεν με ευχαριστει ουτε ο ηλιος, με λιγα λογια σερνομαι.Τ0 παθαινω συχνα τωρα τλευταια και πιστευω οτι φταιει οτι δεν ειμαι ηρεμη στη καθημερινη μου ζωη.Απο παντου δεχομαι πιεσεις.Ο μεγαλος μου γιος πηρε 2 σκυλια και τα εχει στο σπιτι στο μπαλκονι ,με αποτελεσμα να δημιουργειται ενα μπαχαλο .Τιποτα δεν ειναι καθαρο χωρια που εισαι δεσμιος των ζωων.Δεν λεω μας αρεσουν ,οχι ομωσς να κατευθυνεται η ζωη σου απο τα ζωα.Αυτα προυποθετουν μεγαλο χωρο με χωμα για να μπορουν και τα ζωα να μην καταπιεζονται.Δεν μπορω να καταλαβω τισοι ζωοφιλια ειναι αυτη οταν αναγκαζουμε τα σκυλακια να ζουν σε τσιμεντενιους χωρους.Μηπως τελικα οι ανθρωποι εχουν απογοητευθει απο την επαφη τπυς με τους ανθρωπους και πιστευουν οτι ειναι καλυτερα με ενα ζωο που δεν μιλα δεν διεκδικει και σε κοιταζει με ευγνωμοσυνη γι αυτο που μπορεις να του προσφερεις.Μπορει .Ομως καποτε κουραζονται και ετσι εχουμε πολλα αδεσποτα στο δρομους.Χωρια που εχουμε και ενα αδεσποτο της γειτονιας που ταιζουμε και ανησυχουμε γιατι εχει μερες να φανει.Αλλο προβλημα και αυτο.Ο αλλος μου γιος ειναι μονιμως φευγατος .Εχει πολλα χρονια δεσμο και δεν ξερω που θα τον βγαλει αυτη η σχεση .Δεν ειναι ωραιοι οι μακροχρονιοι δεσμοι. Οταν τους λεω να παντρευτουν απαξιουν τη σχεση του γαμου.Καλα δεν λεω και γω που παντρευτηκα τι κατλαβα?Και τωρα εδω λεμε ταγνωστα .Ε πως εκανα οικογενεια . Εμενα μου λες ,εις βαρος μου ειναι ολοι μου βγαινει το λαδι νατους εξυπηρετω.Ε πως εκανα παιδια.Μου το δηλωσαν δεν εκανες παιδια για να σε κοιταξουν στα γεραματα αυτα που ηξερες ξεχνα τα.Ε πως για να εχω συντροφια στα γεραματα.Καλε εισαι καλα .Εμεις βλεπουμε χωρια τηλεοραση δεν ταιριαζουμε σε τιποτα,ασπρο εγω μαυρο εκεινος .Το μεγαλειο της διαφωνιας.Ασε τα οικονομικα με αυτη την ακριβεια ολο σποντες ποιος χαλαει τα περισσοτερα.Ιδανικα ζευγαρι.Και τωρα ο τριτος γιος.Βλεπεις και σ'αυτο ατυχη 3 αγορια και λεει η παροιμια της καλομανας το παιδι το πρωτο ναναι κοριτσι.Βρε ποια καλομανα?Τησ κακομανας μου ταιριαζει εμενα .Δεν θα ξερω ποιος θα με πρωτοκοιταξει.Απο τον ηλιο θα με παιρνουν και οι τρεις στον ισκιο θα με πηγαινουν και θα τσακ'ωνοναι γι αυτο.Αυτος και αν ειναι στη κοσμαρα του λογω ηλικιας.Καλοπαιραση βολταρια λιγο διαβασμα λαι περιμενουμε τις αποκρτιες για να παμε στο καρναβαλι στο ρεθυμνο καθοτι η πατριδα η δικη μου για να το ριξουμε εξω,Ζωη χαρισαμενη.Γκρινια ο αντρας μου που θα παμε χειμωνιατικα. Και αν μας πιασει καιρος πως θα γθρισουμε.Ακομη και εκει φταιω που ειμαι απο νησι και οχι απο στερια που πηγαινεις με αυτοκινητο και οχι καραβι.Ε ειπα λιγα και μου εφυγε ενα βαρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share