Τρίτη 4 Μαρτίου 2008

Ειμαι χαρουμενη.

Σημερα και μετα απο πολλες προσπαθειες στο ιντερνετ και στα μπλοκ καταφερα να επικοινωνησω με το νατασακι.Εγω το θεωρω κατορθωμα για τον εαυτο μου ,γιατι δεν εχω και μεγαλη εξοικιωση με την νεα τεχνολογια ,μου αρεσει ομως να ψαχνομαι και να μαθαινω.Αυτο το θεωρω πολυ σημαντικο για ολους τους ανθρωπους ασχετου ηλικιας.Ο ανθρωπος γενικα πρεπει να εχει ενδιαφεροντα στη ζωη του και να μην τελματ'ωνεται.Για μενα λοιπον πρεπει να πω οτι οι ασχολιες μου τωρα μου επιτρεπουν να μαθω κομπιουτερ και να χαζευω τις νεκρες ωρες στο ιντερνετ και οτα ν βεβαια δεν διαβαζω.Γιατι μ"αρεσει πολυ το διαβασμα.Εχω μεγαλωσει 2 αγορια τα οποια τωρα εργαζονται και εχω ενα τριτο που παει στο λυκειο.Προσπαθω να του περασω σωστες ιδεες και αποψεις για τη ζωη για να μπορεσει να αντιπετωπισει τον κοσμο οταν βγει στην καθημερινοτητα.Δεν ξερω αν τα καταφερω.Η σημερινη εποχη ειναι δυσκολη,την συγκρινω με τα αλλα μου παιδια και βλεπω τη διαφορα.Ομως μενει η ικανοποιηση της προσπαθειας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share