Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

ΘΕΑΤΡΟ ΠΕΤΡΑΣ 2010

Καθε χρονο ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ κανει μεσω του πολιτιστικου του προγραμματος ενα τριημερο αφιερωμενο στην παραδοση.Συμμετεχουν ολοι οι συλλογοι της πολης και κυρια τα χορευτικα τμηματα του ΔΗΜΟΥ τα οποια με αξιολογους δασκαλους και με συμμετεχοντες στα χορευτικα γυρω στα 1000 ατομα διοργανωνουν αυτη την εκδηλωση. Εγω καμαρωνω γιατι εχω τον γιο μου στο επιλεκτο τμημα μια και κανει παραδοσιακους χορους 14 χρονια και χαιρομαι που τα νεα παιδια μαθαινουν τους παραδοσιακους χορους μας. Καποτε και ειδικα στα χρονια μου το θεωρουσαμε λιγο ξεπερασμενο εως πολυ να μαθαινουμε τσαμικο καλαματιανο και αλλα και το απαξιωναμε, πφ..πφ... τωρα θυμαμαι ελεγα που θα κανω τετοια εγω ροκ και μονο ροκ.
Τωρα τα παιδια ειναι μεσα σ'ολα.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share