Παρασκευή 7 Αυγούστου 2009

ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΧΑΡΑΚΙΑΝΗ



Καθε χρονο πηγαινουμε στην Παναγια τη Χαρακιανη λιγο πιο εξω απο το ρεθυμνο στο δρομο του ηρακλειου ,καθε βραδυ γινονται παρακλησεις και μερικες βραδυες και ολονυκτιες ,εγω φυσικα δεν μπορω να παρακολουθησω ολονυκτια θα κοιμηθω και θα γινω ρεζιλι,ισως μου ειχε μεινει απωθημενο απο τα παιδικα μου χρονια που η γιαγια μου με εσερνε μαζι της ηθελα δεν ηθελα.Εδω ομως το περιβαλλον ειναι ειδυλλιακο σε προδιαθετει να καθισεις εξω στο προαυλιο κατω απο τις μουριες γυρω γυρω με τους βασιλικους και ν'ακους ψαλμωδια.Στο τελος παιρνουμε αρτο και μου ετυχε δε να μοιρασουν και σταφυλια, δεν ξερω γιατι. Κατω απο το μικρο αυτο εκλησακι υπαρχει ενας μικρος κολπος και γυρω γυρω στα ψηλωματα πηγαινουν οσοι θελουν και κανουν κατι καλυβες που μενουν ολο το δεκαπενταρι οπως λεν.Εκει σ'αυτο το υπεροχο τοπιο υπαρχει και ενα μικρο καφενεδακι μονο για το δεκαπενταρι λειτουργει απο καποιον προσκυνητη και κατασκηνωτη.Τι σερβιρει? σχεδον ελαχιστα αλλα μοναδικα, ελιες μικρες μια σταλιτσα, ντοματα παξιμαδι βρεχτοκουκια και ρακι.Καθε χρονο λοιπον και μεις παμε να προσκυνησουμε και να γευτουμε ολη την απλοτητα την ξεχασμενη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share