Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ


Μετα την παρελαση ο μικρος ο γιος μου πηγε βολτα με τους φιλους του για καφε ,στην προσπαθεια τους να βρουν τραπεζακι ειχαν σταθει σε καποιο σημειο και διπλα τους ηταν δυο μικρα κοριτσακια ,οπως μου ειπε διηγουμενος το περιστατικο γιατι του εκανε εντυπωση, περιπου 4-5 χρονων ,χαριτωμενα μικρα κοριτσακια, τ'αγορακια μας λοιπον μαντραχαλαδες 2ας λυκειου βλεποντας τα κοριτσακια να χασκογελαν τα ρωτησαν πως σας λενε και οι μικρες που κρατουσαν τσαντακια εβγαλαν χαρτι και μολυβι εγραψαν τα ονοματα τους και φευγοντας τους εδωσαν τα χαρτακια που βλεπετε.Καλα γελασα πολυ και μου εκανε εντυπωση οπως και στο γιο μου που τοσο μικρα εγραψαν τοσο ωραια τα ονοματακια τους,που ειχαν τσαντακια, που ειχαν χαρτι και μολυβι στα τσαντακια τους.
ΑΙΩΝΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ σκεφθηκα εγω.
Ο Λευτερης μου ειπε μαμα κοιτα τι ωραια γραμματα που εκαναν τοσο μικρα παιδια.
Οι φιλοι του του ειπαν γυναικοκατακτητη.Ελα τις εριξες παλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share