Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

Βιβλια ενας πολυτιμος φιλος που δεν σε προδιδει ποτε.

Αγαπω πολυ το διαβασμα και τα βιβλια.Μου εχουν κρατησει για χρονια συντροφια και με εχουν ταξιδευσει.Οταν διαβαζω ενα βιβλιο μεταφερομαι σ'αυτο που διαβαζω και ζω εντονα μεσα αποτην περιγραφη, μερικες φορες οταν ειδικα με αγγιγξει πολυ με πιανει ενα σφιξιμο στο στομαχι απο την αγωνια να προφτασω να διαβασω οσο γινεται περισσοτερες σελιδες.

Για να διαβασω ενα βιβλιο,δεν θελω να το δανειστω ουτε απο φιλο ουτε απο δανειστικη βιβλιοθηκη,γιατι υπαρχει χρονικη δεσμευση.Υπαρχουν βιβλια που τα εχω τελειωσει σε 3-4 μερες και αλλα που μπορει να κανω προσπαθεια για να το συνεχισω.Μερικες φορες λεω δεν το παραταω αφου δεν μ'αρεσει και δεν βγαινει να το ρουφηξης,αλλα εχω την περιεργεια να δω τι λεει ο συγγραφεας και γιατι το εγραψε,που θελει να φτασει τι μηνυμα να μου περασει.Γι'αυτο το λογο θελω το βιβλιο να ειναι δικο μου, και να εχω τον χρονο να φερθω αναλογα.Ετσι λοιπον εχω χαρακτηρισει τον εαυτο μου παραξενο, ιδιορρυθμο,περιεργο στο θεμα του βιβλιου.Δεν θελω να δανειζω γιατι τα βιβλια τα συγκαταλεγω μεταξυ των πιο αγαπημενων πραγματων που εχω στη ζωη και δεν θελω να το βλεπω να λειπει απο την βιβλιοθηκη μου, τα βλεπω σαν κατι πολυ δικο μου και πολυτιμο.Εχοντας λοιπον αυτη την παραξενια,δεν δανειζω και δεν δανειζομαι.Γιατι ενα βιβλιο και να το διαβασω ακομη θελω να το βλεπω.Αυτη λοιπον την ιδιοτροπια μου την εχω πληρωσει ακριβα,γιατι αγοραζω τα βιβλια μου .Εχω παρακολουθησει δε οτι αν κανεις το λαθος να δωσεις βιβλιο ,ασε που δεν θα το παρεις ποτε πισω εκτος σπανιων περιπτωσεων, και αν κανεις το λαθος να το ζητησης θα παρεξηγηθεις,θα γινεις κακος που τον αμφισβητησες οτι δεν θα σου το δωσει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share