Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΑΜΕ ΠΑΣΧΑ






ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΕΤΟΙΜΑΣΘΗΚΕ ΓΙΑ ΣΟΥΒΛΑ, ΤΑ ΣΟΥΦΛΕ ΚΙ ΑΥΤΑ ΟΙ ΠΑΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΛΕΝΤΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 4Ο ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΜΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΕΣ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΥΤΕ ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΟΥΤΕ ΣΤΡΩΜΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΜΕ ΕΠΙΣΗΜΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΠΙΑΤΑ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΡΥΑ ΚΑΡΔΙΑ.Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΡΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΗ ΚΑΙ Η ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΑΣ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ.
Posted by Picasa

6 σχόλια:

Sophia Kollia είπε...

Καλά Χριστουγεννα, και πάντα τέτοια όμορφα!
καλημέρα

ikor είπε...

Απ' την καρδιά μου μια ευχή,
σου στέλνω με τη σκέψη,
του Θεανθρώπου η γέννηση,
ό,τι ποθείς να πέψει!


Χρόνια πολλά Ελευθερία! Καλές γιορτές!
(είτε Πάσχα, είτε Χριστούγεννα, η κρητική κραιπάλη ίδια είναι)

Unknown είπε...

Νασαι καλα Σοφια μ ου και σε σενα Καλα χριστουγεννα με υγεια Φιλια

Unknown είπε...

ikor πατριωτακι μου ευχαριστω για τη μαντιναδα οτι καλυτερο,σοτ αντευχομαι καλες γιορτες η εδω η στο ρεθυμνο δεν ξερω που θα εισαι!αλλα απο κραιπαλη εμεις οι κρητικοι εχουμε γινει πρωτοι παει και η μεσογιακη διαιτα πανε ολα στο βωμο του πιλαφιου .Και παλι ρονια πολλα υγεια και ησυχια.

Ανώνυμος είπε...

Xρόνια πολλά Ελευθερίτσα μου!Μακάρι να είμασταν κι εμείς εκεί... υπέροχες οι φωτογραφίες σου.Να περνάς καλά!Φιλιά!

Unknown είπε...

Γεια σου καραβακι μου που αρμενιζες?Μακαρι.Εχω το συνδρομο των χριστουγεννων.Φιλια

Share