Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

ΕΛΥΡΟΣ

 

 

 

 




ΚΑΜΠΙΝΕΣ
Posted by Picasa

4 σχόλια:

LIA είπε...

Καλησπέρα, καλή μου, Ελευθερία!

Πανέμορφο, άνετο και καλοτάξιδο πιστεύω, το ΕΛΥΡΟΣ.Και πως να μην είναι, όταν μας παίρνει αγκαλιά... και μας αφήνει στο αγαπημένο Ρέθυμνο, ε;
Συγχαρητήρια για την αναφορά σου και τις φωτογραφίες σου για το Αρκάδι.
Όταν ήμουν στο σχολείο πάντα αφιέρωνα πολλή ώρα για την ημέρα αυτή.Τώρα που έχω φύγει και με τα τρεχάματα, δεν το θυμήθηκα ομολογώ.Διάβασα όμως εσένα Ελευθερία μου και σ' ευχαριστώ.
Θα σου στείλω e-mail
Πολλά φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Lia μου γεια σου ειδες πως τα προβληματα της ζωης μας κανουν να ξεχναμε και να μην μας νοιαζει για πολλα πραγματα, σε καταλαβαινω.Οντως το ελυρος ειναι καταπληκτικο γιατι σε κανει να νοιωθεις οτι δεν σου παιρνουν μ ονο τα λεφτα, αλλα σε υπολογιζουν κιολας.Φιλια

faraona είπε...

Ωραιο το ΕΛΥΡΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΥ!
Ελπιζω να πέρασες ομορφα!

πολλα φιλια

Unknown είπε...

Faraona μου καλα περασα ,αλλα εκανα την αναρτηση οχι για να κανω διαφημιση στην ΑΝΕΚ που εχει αφησει το ρεθυμνο χωρις καραβι και ειμαστε μεσα στη ταλαιπωρια, αλλα γιατι πραγματικα αισθανθηκα οτι δεν θελουν μονο να μου παρουν τα λεφτα.Υπολογισαν και τον ανθρωπο ποαραγοντα και ειναι πολυ σημαντικο.Φιλια ελευθερια

Share