Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

1η Δεκεμβρη τωρα γενεθλια






Μαζεμενες οι χαρες απο μικρα που τα ειχα σε μια μερα παντα του αγ,ανδρεα καναμε και γιορτη και γενεθλια του μεγαλου και γινοταν ενας χαμος , ακομη θυμαμαι τι γλυκα μαζευα απο κατω με τοσα πιτσιρικια που μαζευοντουσαν για να γιορτασουμε και τι χαρα ,τι καμαρι εγω η μαμα με τους δυο γιους τοτε ο ενας ξανθος με μπουκλες ενα αγγελακι και το αλλο μαυροτσουκαλο με αστεια φατσουλα γελαστη.Ο καθενας με ξεχωριστη χαρη και χάρες .Τα παιδια μου που μεγαλωσαν πολυ και τωρα δεν κανουμε γιορτες και γενεθλια στο σπιτι και ευτυχως που μας γεμιζει παλι τη ζωη μας ο Λευτερης ,γιατι θα ειχαμε μαραζωσει. Ομως ετσι ειναι η ζωη , τα παιδια μεγαλωνουν παιρνουν τον δρομο τους και μεις οι γονεις γινομαστε απλα θεατες.Ομως το βλεμμα του γονιου, η αγαπη αυτη η αστειρευτη αγαπη η ατελειωτη,που ποναει η ψυχη αμα λες το παιδι μου και αισθενεσαι και μια αγγαλιαση δεν σταματα ποτε παρα μονο κλεινοντας τα ματια.
Posted by Picasa

4 σχόλια:

Φωτεινή S είπε...

Εμ, δεν μας τα είπες αυτά!
Και γενέθλια ο μεγάλος!
Πάντα μεζεμένες να είναι οι χαρές στο σπίτι σου.
Να τους χαίρεσαι όλους, μικρούς κια μεγάλους!
Ε, δεν αφήσατε και τίποτα για άλλη εποχή. Σε λίγες μέρες...διπλή γιορτή.
φιλιά και καλό μήνα

Unknown είπε...

Φωτεινη μου Καλο μηνα και να εχουμε υγεια και διαθεση για τις γιορτες που ερχονται, σ'ευχαριστω για τις ευχες σου ,ειδες πως ταχουμε καταφερει ολα σε σενα.Μονο φωτεινουλα μου που τωρα δεν κανουμε γιορτες οπως παλια που τα ειχα μικρα τωρα ο καθενας τα δικα του.............!!!!!Φιλια καλη μου φωτεινη

ikor είπε...

Να είστε πάντα καλά να γιορτάζετε!

Και να μεταδίδετε στα εγγόνια την αγάπη σας για την Κρήτη!!

Unknown είπε...

Ikor γεια σου σ'ευχαριστω για τις ευχες σου, μακαρι να ειχαν παντρευτει οι γιοι μου οι μεγαλοι και να ειχα εγγονια στη κρητη θα τα μεγαλωνα γιατι εγω παρ'οτι ρεθεμνιωτισα δεν μεγαλωσα εκει και το εχω αποθημενο.Νασαι καλα και μ'αρεσε η αναρτηση για τα ζωνιανα.Ελευθερια

Share