Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

Tα βιβλια μου



Posted by Picasa

2 σχόλια:

LIA είπε...

Συγχαρητήρια, Ελευθερία για την υπέροχη βιβλιοθήκη σου.Τα βιβλία σου πολύτιμο αγαθό, όπως το λες.
Το βιβλίο, ο καλύτερος φίλος μας και σήμερα και αύριο και πάντα.Ο καλύτερος φίλος μας, στη χαρά και στη λύπη μας.

Σαν διαβάζω ένα βιβλίο
λες και μπαίνω σ' ένα πλοίο
για ταξίδι μακρινό.

Εύχομαι, να κάνεις πολλά μακρινά ταξίδια, στον κόσμο των βιβλίων, πάντα γερή και δυνατή

Unknown είπε...

Lia μου γεια σου σ'ευχαριστω για τις ευχες σου,ναι εχω πολλα βιβλια τοσο στην αθηνα οσο και στο ρεθυμνο.Τα θεωρω παιδια μου και δεν μ'αρεσει να δανειζω βιβλιο.Αν δωσω πολυ σπανια γιατι ολοι το ξερουν και δεν μου ζητουν υποφερω μεχρι να μου το δωσουν πισω.Εχω και παλια βιβλια, με ωραιο δεσιμο γιατι τωρα δεν κυκλοφορουν.Νασαι καλα και να ταξιδευεις και συ διαβαζοντας, Φιλια

Share