Τρίτη 8 Απριλίου 2008

Δικαιωμα ζωης

Στη ζωή μου τελικα δεν εχω κερδισει τιποτα χωρις κοπο και καταθεση ψυχης.Μερικοι ανθρωποι ξερουν και βρισκουν τον τροπο να άπαιτούν και να περνάει το δικότους ετσι με το έτσι΄θέλω.Εγω ποτέ.Απο μικρό παιδί οτι ηθελα να κερδίσω έκτος φυσικά της αγάπης της μαννας μου, για ολα τ'αλλα 'επρεπε να κάνω προσπάθεια και αγώνα, δεν μου δόθηκε τίποτα και ούτε μου δίνετε.Οι γονεις μου χώρισαν ,ημουν 2 ετων ,την πατρική αγάπη αυτη που δίνει ο σωστός πατερας και που δημιουργειται μεταξύ παιδιου και γονιου απο την καθημερινότητα εγω δεν την γνώρισα.Ευτυχως μέσα σε ολη μου την κακη αρχη της ζωης μου η οποια με σημαδεψε και με κυνηγάει σε ολη μου τη ζωη ,η μητεέρα μου παντρευτηκε ενα καλο 'ανθρωπο που δεχθηκε τη μαμα μου με μένα και μας αγαπησε πολυ.Με΄γαλωσα χωρις να φαινεται εντονα η διαφορά του πατριου.Ομως η μαμά μου μου ελεγε παντα παιδι μου μην ξεχνάς οτι δεν ειναι ο πατερας σου και δεν πρεπει να ζητας παραλογα πράγματα.Βεβαια δεν ηταν παραλογα ,ηταν πραγματα που ζητ'αει καθε παιδι απο τον πατερας του. Ο πραγματικος μου πατερας στην κοσμαρα του ,μακρια απο ευθυνες και μεγαλωματα,αγωνιες ξενυχτια,εξοδα παρα μονο μια μικρη διατροφη,και την οποια η μαμα μου ντρεποταν να την παρει ,το θεωρούσε κοροιδια.Παντως μεγάλωσα καλα και μορφώθηκα για τα τοτε δεδομενα σχετικα καλα ,εοιασα και δουλια στο δημόσιο και ηλθαν οι γάμοι και οι παντριες που λενε.Η μητέρα μου δεν τον ηθελε τον αντρα μου λογω επαγγελματος ηταν ναυτικος.Παιδι μου μου ελεγε εσυ μοναχοπαιδι και θα παρεις εναν αντρα να λειπει απο το σπιτι του και το χεροτερο απ'ολα να εχει 4 αδελφες ανυπαντρες,και με τα δεδομενα εκεινης της εποχης και τη γαλουχηση που ειχε να πατρεψει πρωτα τις αδελφες και να τις προικισει.Μετα πολλων αντιρρησεων καταφεραμε να παντρευτουμε γιατι και η μητερα του δεν ηθελε γιατι θα εχανε την κοττα με τα χρυσα αυγα.Εγω δουλευα στο δημοσιο και επαιρνα 2000 χιλ.δρχ.και αυτος 30.000 δρχ.Μεγαλη διαφορα. Και μηπως για ακετα χρονια μεχρι να παντεψουμε τις κορες τα ειδα αυτα τα λφτα?Οχι μονο το ονομα ειχα οτι ειμαι γυναικα ναυτικου που παιρνει πολλα λεφτα και τι αναγκη εχω.Αρχισαν να ερχονται και τα παιδια.Γενησσα με διαφορα 22 μηνες το ενα απο το αλλο δυο αγορια.Και το 3ο μου το εκανα μετα από δεκα οχτω χρονια απο τον μεγάλο μου γιο. Με τα δυο μεγαλα μου αγορια μεγαλωσαμε μαζι δεν ειχαμε και μεγαλη διαφορα ,μεγαλωσα μεγαλωνοντας τους.Μ'αρεσε που ελειπε ετσι το εβλεπα,νομιζα οτι θ'αργησει να περασει ο ερωτας και η αγαπη μας.Ομως ειναι τοσες οι δυσκολιες της ζωης και τοσο πεζη η ζωη μας και τοσο μεγαλο ρολο παιζει και οχαρακτηραςπου καποτε ολα περνουν.Εχω δε ενα κακο ,αγαπω πολυ κανω υποχωρησεις και ανεχομαι αρκετα ,ομως οταν με φθασεις στα ορια μου σε βγαζω και δεν ζεσταινομαι ευκολα.Ο Ρ ετσι θ'αποκαλω τον ανδρα μου ειναι και ηταν εγωιστης με αποτελεσμα να κανει κακο στον εαυτο του και σε μας.Μ'εχει κουρασει ομως μετα απο 35 χρονια γαμου.Τα παιδια μας εινα μεγαλα πλεον εχουν αποκατασταθει επαγγελματικα μονο τον μικρο εχω που παει ακομη στο λυκειο και αγωνιω γιατι οι εποχες που μεγαλωνει δεν ειναι τοσο αγνες και οι δουλιες ακομη δυσκολοτερες.Μ'εχει κουρασει ομως ο χαρακτηρας του και δεν μπορω να τον ανεχθω.Γιατι να μην εχει βγει νωριτερα το συμβολαιο για τον γαμο. Η γενια μας γιατι ανηκω στη γενια του 50 εχει δει και ζησει μεγαλες ανατροπες.Απο τον γαιδαρο βρεθηκαμε στον δορυφορο.Απο το γραμμα στην κινητη τηλεφωνια και δε τοσες μεγαλες εξελιξεις που μερικες φορες αδυνατουμαι να τις καταλαβουμε και να τις αποδεχθουμε.Περασα και αρκετες μεγαλες πικρες με θανατους οπως του μοναδικου ανθρωπου που με αγαπησε πραγματικα της μητερας μου.Ολοι οι αλλοι μη εξαιρουμενων κα των παιδιων μου θελουν να μου βγαλουν τη σαρκα και να την φαν.Για 8 χρονια ο θανατος ανα δυο χρονια μας χτυπουσε υην πορτα.Εμεινα χωρις κανενα συγγενη.Αυτοι που εμειναν μετρημενοι στα δακτυλα του ενος χεριου λακισαν.Αισθανομαι ωρες-ωρες οτι με φυτεψαν δεν νμε γεννησαν.Τ χρονια περνουν και αρχιζουν τα προβληματα απο τους γιους που μεγαλωνουν και αρχιζουν τους δεσμους.Ο μεγαλος μετα απο μια αποτυχια δεν τον βλεπω να παντρευεται,ο δευτερος εχει δεσμο πολλων ετων και ελπιζω οτι τωρα κατι μπορει να κανει.Σκεπτομαι μηπως φταιω και γω ισως με αυτα που τους συμβουλευα με αυτα που εχουν ζησει απο την δικη τους οικογενεια με τον τοσο εγωιστη και απομακρο μπαμπα.Απολυτα μπορει να μην φταιει γιατι το επαγγελμα του δεν του εδωσε το δικαιωμα της αμεσοτητας,παντοτε μετα απο μεγαλα χρονικα διαστηματα ηταν μουσαφιρης.Του παρουσαζαμε την καλη πλευα της ζωης μας για να περασει καλα το διαστημα που εμενε στο σπιτι και τα προβληματα πισω.Ειχς δε πλασει μια ωραια εικονα στο νου του ,μια οικογενεια αγγελικα πλασμενη με νυφες και εγγονια γυρω του χωρις συννεφακαι δεν δεχεται την πραγματικοτητα που απεχει πολυ απο τις φαντασιωσεις του.Δεν συζητα με κανενα δεν εχει επαφη με κανενα,προτιμα την απομονωση και αποφασιζει για ολα μονος του οπως εκανε τοσα χρονια στο καραβι.Ομως η ζωη και μαλιστα ο εγγαμος βιος δεν εινα μοναχικος περιπατος.Παντως για μενα αυτη η μοναξια με εχει κουρασει και εχω κανει προσπαθειες αρκετε να δημιουργω ενδιαφεροντα ανεξαρτητα απο τα θελω τα δικα του.Σημερα δεν ξερω τι επαθα ηθελα να γραψω ενα ειδος ημερολογιου ,αυτα θυμηθηκα και εγραψα.Παραλειψα να γραψω για μια περιπετεια υγειας που ειχα πριν 2 χρονια και ευτυχως στο παρα πεντε γλυτωσα και αυτη τη στιγμη γραφω και δεν βλεπω τις ριζες αναποδα.ΚΑΛΟ αυτο να και ενα θετικο στοιχειο.,στην μαυριλα που εχω σημερα με το ν'αναπολω τα περασμενα. Φιλακι σε ολους τπυς κατατρεγμενοτς της γης και απαισοιοδοξους σαν εμεαν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share