Κυριακή 16 Μαρτίου 2008

Επιστροφη

Επιστροφη στην αθηνα και μαλιστα στην πετρουπολη.Ξανα-μανα τα ιδια που ελεγε και η γιαγια μου.Περασα υπεροχα στο καρναβαλι στο ρεθυμνο.Ολοι ηταν ξενοιαστοι ,υπηρχε μια ανεμελια, ενα κεφι διασπαρτο σε ολο τον κοσμο που κυκλοφορουσε στα σοκακια της παλιας πολης.Τα μαγαζια ανοιχτα ολα ,ατμοσφαιρα πανηγυρικη,ο κοσμος να εχει ξεχασει τα προβληματα ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ τον καρναβαλο και να χανεται μαζι του σ'ενα τρελο κεφι.Χαζευα την ανεμελια αυτη που εβλεπα και μου αρεσε πολυ.Ολα ηταν υπεροχα και με τον καιρο συμμαχο το κυριωτερο.Ομως τα ωραια δεν κρατουν πολυ.Και γιατι αλλωστε θα τα βαριομασταν.Τωρα τα κεφαλια μεσα και στο μαγγανοπιγαδο.Διαβασματα.Αν και δεν μπορω να πω, ερχεται κι'αλλο τριημερο για να μην πω τετραημερο για τα σχολεια.Ηθελα ναξερα αυτα τα σημερινα παιδια ποτε θα μαθουν γραμματα.Ασε και σχολειο που πανε σημασια δεν δινουν.Απαξιωση.Ασε και που οι καθηγητες εχουν επαναπαυθει και δεν σκανε καθολου.Βεαια ειαν το συστημα τετοιο που θελει να βγαζει οχλο και οχι σκεπτομενους ανθρωπους που θα εχουν απαιτησεις.Τους βαζουν παρωπιδες και τους βγαζουν στη ζωη .Με προσοντα και σκεψη μηδεν.Δεν θελω να τα σκεπτομαι γιατι τα ρομποτακια δεν μου αρεσουν ΚΑΘΟΛΟΥ///????Μα καθολου.Βεβ αια τωρα που βλεπω τι εχω γραψει γελω,γιατι τι σχεση εχει το καρναβαλι με τον οχλο και τα γραμματα δεν μπορω να καταλαβω.Πολυ ευκολα αλλαζει η ψυχολογια μου.Ασε για σημερα παω να διαβασω ,γιατι διαβαζωενα ωραιο βιβλιο ,στον ισκιο της πεταλουδας και εχει ενδιαφερον.Αυτα λοιπον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share