Κυριακή 23 Μαρτίου 2008

ΨΑΧΝΩ

Καθομαι μπροστα στον υπολογιστη και ψαχνω.Επειδη ειμαι νεα στο χωρο ,εχω τρελλαθει απο τα τοσα πολλα μπλογκ που βρισκω γιατι δεν ξερω πως να τα παρακολουθησω,πως θα βρω τον χρονο ?Σε μερικα βρισκω τον ιδιο μου τον εαυτο κοινα ενδιαφεροντα,κοινες αποψεις ,συναισθηματα και αλλα βεβαια που με αφηνουν εντελως αδιαφορη.Ξεκινησα παρακολουθωντας το νατασσακι και απο εκει μπηκα και σε αλλα ιστολογια ,επισης βλεπω τις απαντησεις που δινει,τις αναρτησεις που κανει,τις επικοινωνιες και εκλησσομαι πως βρεθηκατε ,πως ταιριαξατε,πως συμφωνησατε και εχετε γινει ολοι μια ομαδα επικοινωνιας,?που βρισκετε τοσο χρονο που αφιερωνεται?Μπορειται να μυησετε στα μυστικα σας ?γιατι εγω ειμαι πρωταρα.Παντως σημερα βτηκα ενα ωραιο κομματι που γελασα διαβαζοντας το.Καποιος οργανωσε ενα ταξιδι στη χωρα μας για καποιον που θελει να γνωρισει την πραγματικη εικονα του τοπου μας εκτος της θαλασσας, του σατζικιου και της ακροπολης.Διοργανωσε λοιπον ενα ταξιδι σαν αυτο που ακολουθει ο καθημερινος ελληνας οταν σηκωθει το πρωι και αρχισει ο αγωνας δρομου.ΠΙστευω οτι αυτος ο τουριστας θα εφευγε για την πατριδα του τρεχοντας και με τα ποδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share