Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2008

Βαθμοι

Σημερα πηγα για τους βαθμους του γιου μου και ειμαι ευχαριστημενη γιατι πηγε καλα.Δεν το περιμενα γιατι φετος το εχει ριξει εξω.Αυτο δειχνει για αλλη μια φορα οτι αμα θελει και με λιγη προσπαθεια τα καταφερνει.Αλλωστε εμεις οι γονεις δεν ζηταμε και πολλα μια μικρη χαρα και ειμαστε ικανοποιημενοι.Εμενα προσωπικα δεν με νοιαζουν οι βαθμοι .Μ,ενδιαφερει περισσοτερο να καταλαβει οτι αυτα ειναι για την δικη του ικανοποιηση,εμενα ΄με νοιαζει να μπορεσω να τον βοηθησω να διαμορφωσει ενα καλο χαρακτηρα και να μπορει να καταλαβαινει τους ανθρωπους γυρω του γιατι μεγαλωνει σε μια πολυ ασχημη εποχη που οι σχεσεισ των ανθρωπων ειναι σε τεντωμενο σχοινι.Θεκω να μπορει να βγαλει μια ποιοτητα χαρακτηρος .Τωρα θα μου πεις ποιος το εκτιμα αυτο στη σημερινη εποχη. Την εποχη της συμφςροντολογιας, της υποκρισιας,της μιζας της υποκρισιας.Δεν ξερω.Μπορει και να μας εκτιμησουν να μας αναγνωρισουν την αξια μας καποιοι.Ποσοι````````````Ενας.

2 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Λοιπόν, να σου αφήσω το πρώτο σχόλιο
:)
Καλορίζικο, και καλές αναρτήσεις.

Το ότι μεγαλώνεις τρία αγόρια για μένα είναι ηρωικό κατόρθωμα
:)

Κι έχεις δίκιο, για το χαρακτήρα και τους βαθμούς -κι εγώ το ίδιο πιστεύω
Κι ας το εκτιμήσει ένας
:)

Unknown είπε...

Ειμαι πολυ χαρουμενη που μου απαντισες.Επιτελους τα καταφερα να επικοινωνησω το θεωρω κατορθωμα για μενα.Φευγω αυριο τεταρτη για ρεθυμνο ,νομιζω στο εγραψα παλι.

Share